Vacature: Vastgoed beheerder (M/V) 40 uur

Interglobe Vastgoedmanagement | Schiphol-Rijk

Vacature: Vastgoed beheerder (m/v)

Standplaats: Schiphol-Rijk

Aantal uren: 40 uur per week.

Beschikbaar voor: 1 FTE

Wij groeien als een gek! Houd jij van de vastgoedwereld? Ben je servicegericht en een secretariële duizendpoot? Ben jij de vrolijke noot die met veel enthousiasme in staat is om gastvrijheid en de organisatie van een bedrijf hoog te houden? Lees dan snel verder!

Interglobe

Interglobe is een ervaren Vastgoedmanagementorganisatie werkzaam op het gebied van parkmanagement, gebouw- en VvE-beheer, het opstarten en beheren van bedrijveninvesteringszones, transformatieprojecten en beheerconcepten op maat.

Interglobe is vooruitstrevend en managet op een proactieve wijze beheerprojecten. Wij denken mee en zijn innovatief naar onze opdrachtgevers.

Rol

Als park-/ projectmanager ben je eindverantwoordelijk voor de realisatie van doelstellingen van de onder jouw ressorterende projecten binnen de algemeen geldende richtlijnen en conform de uitgangspunten van de overeenkomsten en gemaakte afspraken. Je bent verantwoordelijk voor de kwaliteit van de (commerciële) dienstverlening alsmede de aansturing van een projectteam en geeft leiding aan de projectmanagementprocessen van jouw projecten.

Wij zoeken iemand die mét ons meedenkt en bouwt aan de toekomst van Interglobe!

Plaats in de organisatie

De park-/ projectmanager valt hiërarchisch onder leiding van de directie.

Taken en verantwoordelijkheden:

Wat ga je doen?

  • Is verantwoordelijk voor het opstellen van de jaarplannen in samenwerking met het betrokken projectteam (en eventuele externen), het managen van de uitvoering van de in de jaarplannen genoemde acties/werkzaamheden en het bewaken van de hiervoor vastgestelde budgetten en kwaliteit;
  • Is verantwoordelijk voor het up-to-date houden van zijn/ haar projectenplannen en stuurt in operationele zin de disciplines aan door o.a. offertetrajecten, controles en gebiedsbezoeken;
  • Adviseert het bestuur/ de eigena(a)r(en) over aanpassingen op het gebied van vastgoed, draagt ideeën aan voor waarde verhoging, voert de contractonderhandelingen en de controle over de ingehuurde diensten, o.a. afvalinzameling, schoonmaak, bewaking, groenonderhoud, etc.;
  • Houdt toezicht op/ handhaaft de leden/ gebruikers omtrent een juiste hantering van de regels gesteld in o.a. het huishoudelijk reglement;
  • Is verantwoordelijk voor en voert overleg met het projectteam over de opstelling van zowel de begroting, MJOP,(servicekostenafrekening) als de jaarrekening en legt deze begroting, MJOP,(servicekostenafrekening) en jaarrekening voor aan het bestuur/ de eigena(a)r(en);
  • Is verantwoordelijk voor de kwaliteit en draagt zorg voor de coördinatie en het (laten) uitvoeren van alle processen binnen zijn/ haar projecten en stuurt bij waar nodig;
  • Het onderhouden van contacten met:
  • de leden/ eigenaren op uitvoerend niveau;
  • met de gebruikers/ huurders;
  • met de gemeente, (semi)-overheidsinstellingen en overkoepelende belangenorganisaties;
  • het projectteam;
  • derden, waaronder leveranciers;
  • Zorgt voor het onderhoud aan het vastgoed en de openbare ruimte door o.a. het contracteren en aansturen van onderhoudspartijen, het laten uitvoeren van (groot) onderhoud, zorgdragen voor de klachtenafhandeling en het uitzetten van de nodige (herstel)acties,;
  • Opstarten en begeleiden van schadeafhandelingen;
  • Alle overige bijkomende werkzaamheden.

Functioneringsbeeld van de park-/ projectmanager:

De park-/projectmanager is leidend. Hij/ zij is de eindverantwoordelijke binnen zijn/ haar projecten en stuurt in operationele zin het projectteam en eventuele externen aan. Interglobe reikt het projectteam de middelen aan en geeft ondersteuning. De park-/ projectmanager houdt zich o.a. bezig met kwaliteitsverbetering, is prestatiegericht, werkt efficiënt en verlangt dit ook van zijn/ haar projectteam. Hij/ zij werkt planmatig en kan improviseren indien nodig. Hij/ zij verdeelt de werkzaamheden onder het projectteam, controleert de voortgang en stuurt bij waar nodig. Hij/ zij draagt zich voor een efficiënte en doelmatige overlegstructuur aan te houden. Gemaakte afspraken worden nagekomen, dit verlangt hij / zij van het projectteam en externen. Hij/ zij gebruikt geautomatiseerde systemen als sturingsmiddel ter ondersteuning van de realisatie van de targets. Hij/ zij kent de lokale markt en speelt hierop in.

Wat breng je mee:

  • HBO werk- en denkniveau;
  • Minstens 5 jaar ervaring in vastgoedmanagement/parkmanagement;
  • Commercieel inzicht in en kennis van onroerend goed;
  • Inhoudelijke kennis van budgettering (o.a. schrijven van jaarplannen);
  • Kennis van administratieve systemen en procedures;
  • Werkt projectmatig, efficiënt en kan goed omgaan met digitale systemen.
  • Toont leiderschap en ondernemerschap, neemt initiatieven die bij de functie horen;
  • Is integer, betrouwbaar, eerlijk en loyaal;
  • Kan de efficiëntie van het team goed aansturen en op pijl houden;
  • Bezit vergevorderde kennis van de Nederlandse en Engelse taal;
  • Is oplettend en nauwkeurig;
  • Signaleert snel problemen en is in staat deze adequaat op te lossen;
  • Is stressbestendig en heeft een helikopterview.
  • Is representatief en heeft een correcte houding, aansluitend op de algemeen aanvaarde normen en waarden binnen de organisatie;
  • Geen 9 tot 5 mentaliteit.
  • Is in het bezit van rijbewijs B;
  • Woonachtig in de regio.

Wat bieden wij jou:

  • Een uitdagende functie waarbij je jezelf verder kan ontplooien;
  • Een fijne en flexibele werkplek;
  • Een persoonlijk ontwikkelingsplan afgestemd op onze gezamenlijke behoeftes;
  • Eigen parkeerplaats en goede bereikbaarheid;
  • Dagelijks uitgebreide lunch en gezellige vrijdagmiddag borrel
  • 25 vakantiedagen;
  • Heb je vragen over de vacature of wil je meer informatie? Neem dan contact op via: 020 653 68 45 met Desirée van Dam

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *